Glavni izbornik

Izdvojeni sadržaji

Novosti

  16.04.2019, 07:33h


Predstavljanje ponude NP „Krka“ na europskim sajmovima

I ove je godine Javna ustanova „Nacionalni park Krka“ sudjelovala na turističkim i specijaliziranim sajmovima, na kojima je promovirala svoju ponudu.

Ta je ponuda sve bogatija, što se posebno odnosi na sve traženiji aktivni turizam, na pješačke i biciklističke staze, na koje je stavljen naglasak, i na bolju promociju gornjeg toka. Tako se JU „NP Krka“ predstavila na dvanaest sajmova održanih diljem Europe.

Međunarodno predstavljanje Nacionalnog parka „Krka“ već tradicionalno počinje na sajmu Borsa Mediterranea del Turismo Archeologico u Paestumu, u Italiji. Cilj toga vodećeg svjetskog sajma arheologije i turizma jest promocija komercijalnog korištenja arheoloških destinacija, a Nacionalni park „Krka“ na njemu predstavlja vrijedno arheološko nalazište, rimski vojni logor Burnum.

Ponudu Parka koja se odnosi na aktivni turizam, u prvom redu na projekt Krka Bike, djelatnici JU „NP Krka“ predstavili su na siječanjskim sajmovima Ferienmesse u Beču, Vakantiebeurst u Utrechtu i, prvi put, onome u Hamburgu, koji je ove godine posjetilo više od sedamsto tisuća posjetitelja. Radi se mahom o posjetiteljima koji od odmora očekuju mnogo više od onoga što im mogu pružiti klasične poznate turističke destinacije, što se uglavnom svodi na „sunce i more“, pa se sve više priklanjaju oblicima personaliziranog, aktivnog odmora. Takve goste NP „Krka“ želi privući promocijom cikloturizma, aktivnog odmora i poučnih pješačkih staza.

Svoju sve bogatiju ponudu, s posebnim naglaskom na predsezonu i postsezonu, NP „Krka“ predstavila je i na najvećem slovenskom turističkom sajmu, Natour Alpe Adria u Ljubljani, koji naglasak stavlja na aktivni, zeleni i održivi turizam.

U veljači su održana četiri sajma: praški Holiday World, F.re.e u Münchenu, Cosmo bike u Veroni i BIT u Milanu, na kojemu je Nacionalni park „Krka“ sudjelovao prvi put. Riječ je o događanjima s dugogodišnjom tradicijom i ugledom u svijetu turizma i putovanja, koja okupljaju stručnjake i ciljanu javnost iz toga područja.
Među njima se ističe Cosmo bike, sajam koji se bazira na cikloturizmu, na kojem je sve podređeno biciklistima, bilo rekreativnim bilo profesionalcima. Verona je, kao centar jedne od najbogatijih talijanskih regija, koja broji sedamnaest milijuna stanovnika, visokog životnog standarda, naviklih na putovanja, bila idealna lokacija za promociju ovogodišnje Krka bike ponude.

U ožujku se Nacionalni park „Krka“ predstavio na sajmu ITB u Berlinu, jednom od vodećih svjetskih turističkih sajmova, prema kojemu svaka zemlja procjenjuje uspješnost svoje turističke sezone i svoju vrijednost u toj gospodarskoj djelatnosti, i na kojemu temelji svoja očekivanja za novu sezonu.

U suradnji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije i Hrvatskom turističkom zajednicom, JU „NP Krka” sudjelovala je i na sajmovima Salon Mondial de Tourisme u Parizu, koji je posljednih godina udružen sa specijaliziranim sajmom Destination Nature, posvećenim aktivnom turizmu, i B-travel u Barceloni.

Nacionalni parkovi i parkovi prirode i ove su se godine zajedno predstavili na „domaćem terenu“, odnosno na ovogodišnjem izdanju sajma Place2Go u Zagrebu, na interaktivnom štandu brenda Parkovi Hrvatske.

Svi su sajmovi bili opremljeni novim Krka bike vizualom, čime je ojačana promocija srednjeg i gornjeg toka rijeke Krke i biciklističkih i pješačkih staza. Posjetitelji sajmova mogli su uživati i u tradicionalnoj gastronomskoj ponudi područja oko Krke (suhim smokvama, smokvenjacima, slatkim bademima i orasima), u degustaciji tradicionalnih likera i slatkiša hrvatske proizvodnje.